Mar. 21, 2013

Nykvarns VC är inte kända för att göra ett bra jobb tyvärr. Bihålsinflamation går över av sig själv och de kunde inte hjälpa mig med smärtan för att jag är gravid. Efter ha gråtit mig igenom dagen, då de gör så förbannat ont bara att snyta sig. Ringer ja vårdguiden och får en tid på närakuten. Där får jag träffa en läkare som ger mig kortisonspray, kåvepenin och citadon. Ska man skratta eller gråta? Nu har jag på börjat denna behandling men har fortfarande så ont när citadonen går ut att jag vill gråta. Hur hade jag mått om ja fortfarande inte fått hjälp? De orkar ja inte ens tänka på. Älskade Theo förstod att jag inte mådde bra i morse så han låg bredvid mig och myste med nalle. Tills morfar kom och körde honom till dagis. Thank god för vår fina familj som ställer upp! Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0