Grattis!

Stort grattis till min älskade Lindsay, önskar er all lycka i världen! Så glad att jag fick äran att vara med på telefon! Så vackert och tårarna sprutade. De turades om att hålla "mig" och en tjej ropade ut - your friend is crying she is so cute! Haha fan jag hade glömt att de såg mig på en liten ruta också! Bölade är nog ett bättre ord för det var inte vackert (när jag väl börjar kan jag inte sluta). Tur att jag inte är där på riktigt nu tänkte jag och de skulle jag inte gjort för då skulle de ta kort på Linda när hon höll i mig. Så gulligt men jag kan inte tänka mig att det blev speciellt bra. (röd i hela facet och smink överallt). Älskar dig så mycket finaste vän! Sååå vacker! Helt upprymd av eran kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0