wishlist

Theodor blir snart 2 år (28 maj) och som vanligt har han en önskelista. ♥
Den kommer tidigt i år eftersom man aldrig vet vad påskharen kommer med.

Saker som jag vill ha och behöver är:

• Gummistövlar storlek: 23 (valfri färg)

• Badrock min andra är på tok för liten!

• Kläder är är alltid trevligt, storlek 92
(mamma som säger att jag ska önska mig det,
själv går jag helst naken)

•Innebandymål! (Små, jag tror de stora kommer äta upp mig annars
och de skrämmer mig lite.)

• Rita/måla stativ från Ikea och tillbehör.
Jag älskar att rita och måla. Mamma och pappa har tröttnat
på min kreativa sida när de kommer till att måla väggar, golv och även trappen i huset.

• Fina leksaker i trä, t.ex verktygslåda.
Är så trött på att tjuva från pappas verktyg hela tiden,
sen blir de ett jäkla liv på mina päron när jag slagit hål i väggen
eller när jag glömt några skruvar framme.
Får ju aldrig någonting gjort om jag inte får egna verktyg!

• Böcker får jag aldrig nog av!
Men tänk på att jag tröttnar snabbt på för mycket text.

• CD-spelare!
Tänk att slippa höra mamma och pappas skit musik,
stänga in mig på rummet och spela några grymma skivor
så som krokodilen i bilen eller den där blinkande stjärnan.
Senare på kvällen kanske de blir en och annan saga
eller avslappnande musik...

Tack för mig.
En riktigt blöt puss från Teddan
x



EVEREST K CL RUB BOOT S12 YELLOW / WHITE
MÅLA Ritstativ IKEA Hopfällbart; spar plats då det inte används.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0