Träning



Då har vi börjat lite smått med nyårslöftet.
Träna, som alla andra?

Jag tränar till största delen för att må bra,
känna mig piggare och starkare.
Men självklart också för att få en snyggare kropp!

Känns som att jag tagit första stegen i
en riktigt lång uppförsbacke.
Passen är roliga, tunga och faktiskt ganska svåra.

Kroppen värker och jag är helt död
efter vissa pass.

Men nu jäklar ska jag göra det här
och ni ska få se resultat!

Jag förstår att det är många som sitter på alla möjliga
tips och råd och jag välkomnar allt jag kan få.

Hey hoo lets go!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ett tips är att mäta dig nu precis i början och sedan varannan månad. Det är kul att se hur kroppen förändras i storlek! Du kommer klara det galant! :)

2012-01-04 @ 12:41:34
Postat av: emeliek

grattis på namnsdagen, tjatmaja. grattis på namnsdagen, tjatmaja. grattis på namnsdagen, tjatmaja. grattis på namnsdagen, tjatmaja. grattis på namnsdagen, tjatmaja. grattis på namnsdagen, tjatmaja. grattis på namnsdagen, tjatmaja. grattis på namnsdagen, tjatmaja. grattis på namnsdagen, tjatmaja. grattis på namnsdagen, tjatmaja. grattis på namnsdagen, tjatmaja. grattis på namnsdagen, tjatmaja. grattis på namnsdagen, tjatmaja. grattis på namnsdagen, tjatmaja. grattis på namnsdagen, tjatmaja. grattis på namnsdagen, tjatmaja. grattis på namnsdagen, tjatmaja. grattis på namnsdagen, tjatmaja. grattis på namnsdagen, tjatmaja. grattis på namnsdagen, tjatmaja. grattis på namnsdagen, tjatmaja. grattis på namnsdagen, tjatmaja. grattis på namnsdagen, tjatmaja. grattis på namnsdagen, tjatmaja. grattis på namnsdagen, tjatmaja. grattis på namnsdagen, tjatmaja. grattis på namnsdagen, tjatmaja. grattis på namnsdagen, tjatmaja. grattis på namnsdagen, tjatmaja. grattis på namnsdagen, tjatmaja.

2012-01-04 @ 16:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0