Våran stora lilla kille.



-Jag kan inte lova dig att jag kommer vara
världens bästa mamma, men jag lovar dig att jag kommer älska dig
så det gör ont i bröstet tills döden skiljer oss åt.



Theodor blir 1 år den 28:e Maj,
och tiden har rusat ifrån oss.

Alla som hade barn tjatade om att vi skulle ta vara på tiden,
det har vi verkligen gjort men jag känner att det inte är nog!
Jag vill att våran plutt ska vara bebis ett tag till!

Fast det blir ju faktiskt bara roligare och roligare nu när
han börjar forma sin personlighet.
Det är ju så spännande och se vad han kommer bli för en krabat!
Kommer han bli den tuffa killen eller den försiktiga?
Sportfåne eller bokmal?
Haha, det känns som att hans pappa kommer styra honom
dit han vill när det kommer till den frågan. ;)

Vi följer hans framsteg med spänning.
och just nu är det jätte roligt att släppa taget och sätta sig på rumpan!
Det känns ju tryggt att han övar på fallen först
och sen möjligtvis hur man lär sig gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0