Kokkobello!


Min fina Lindsay (kokkobello)

Imorgon ska jag åka in till stora staden,
sånt där som jag gör ibland för att få känna på pulsen.
Jag ska jobba på älskade byrån.
Så har du vägarna förbi slussen,
titta in på en kaffe för guds skull!

Sen ska jag till min finaste
och mysa och sova där för kl 07:00 infinna mig på byrån igen.

Jag längtar till att få spendera tid med
min Lindsay.

Helt galet vad vi har upplevt saker och things tillsammans,
men det är kanske inte så konstigt när man bott och rest tillsammans?

Love her to bits.





Kommentarer
Postat av: Linda

Du är bäst! Ger mg alltid så mkt energi!! Love u always! Forever!!

2011-05-17 @ 12:06:03
URL: http://Photos-words.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0