amazing weekend.


Min älskling fyllde 25 år i september.
Länge funderade jag på vad jag skulle hitta på.
Sen bestämde jag mig för spa och en natt på hotell.
 Som vilka nyblivna föräldrar somhelst skulle behöva.
Lite lyxig kvalitetstid.

Jag och Lisa började spinna på en plan.
Hennes kille fyllde också år i september.
Vi tittade runt på hundra olika spa anläggningar.
Vi hittade två som verkade mysiga och till hyffsat bra pris.
Det ena skulle renoveras under den här tiden så det blev Selma City spa i Sthlm.

Allt skulle klaffa med deras matcher
och att de skulle finnas slatser på hotellet.
(många av de helger som vi hade tänkt var fullbokade)
Därför blev det så sent som den här helgen.
Vilket blev perfekt då jag och älsklingen firade 2 år igår!

Överaskade blev de och vi hade en fantastisk helg!

Det började med lite skumpa på rummet.
Sen blev det lite härliga sallader och färskpressad juice tätt följd
av bad i deras utomhuspool på taket!
Lite bastu och Hotstonemassage.
Så skönt!

Kvällen avslutades med middag på GRILL.
En favorit i resturangernas värld.
De har olika teman för olika bord
så det känns som att man är på en ny resturang för varje besök.
Jag älskar Alice i underlandet temat!

Men framförallt älskar jag min familj.
Min underbara pojkvänn som förtjänar allt gott i världen.
Jag önskar jag kunde göra så mycket mer för honom,
att jag kunde ge honom hela världen!

With lots and lots of love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0