another one?

Tanken slog mig precis
att jag visst kommer vilja ha ett barn till.
Självklart vill vi ju att Theodor ska få ett syskon.
Men jag blev precis påmind om hur otroligt spännande det var!
Jag var ju så oerhört nyfiken på hur det skulle kännas
att föda barn.
och hur man skulle veta att det var dax?

Nu blir jag nyfiken ifall det kommer kännas likadant?
Eller om nästa förlossning och graviditet kommer vara helt annorlunda?
Om det blir någon nästa gång.. det vet man ju aldrig.

Bli inte oroliga nu,
för han får inte ett syskon de närmsta åren!

Det var bara tanken som slog mig.
Innan den tanken slog mig har jag ju sagt att
han inte ska få några syskon.




Kommentarer
Postat av: kim

jora..om två år har du en mage till..precis lagom ålder så syskonen inte bli så långt ifrån varandra med åldern;)

2010-10-21 @ 19:25:07
Postat av: kim

haha,,ja kanske de..om allt går enligt mina planer så skulle de passa bra de;P

2010-10-21 @ 21:51:56
Postat av: linda

kan ni inte föda åt mig haha. här blir d inga bar gjorda!

2010-10-22 @ 11:26:26
URL: http://lindaedling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0