snow and christmas stuff!


I helgen är det dax för julpynt mina vänner.

Imorse när jag klev upp för att äta (hade känning)
så var det så mysigt när snön yrde så fint runt det lysande gatulycktorna.
Sen var det så mysigt att krypa ner under det varma täcket igen
och bara ligga och titta på det finaste vi har gjort,
våran älskade lilla Theodor.
Han är verkligen helt sjukt vacker
och jag kan inte förstå vad jag gjort för att förtjäna detta fina barn.

Mitt i allt detta fick jag en härlig julstäming,
som tyvärr har försvunnit nu men som jag måste försöka få tillbaka!
Därför kommer jag ta julpyntet på allvar.

Som ni ser har jag avvärkat det första,
med adventsljus.

Gran då?
Kommer vi ha gran i år?
Hmm jag sa nej först men vem vet jag hinner ånga mig många gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0