Överrasknings babyshower!
















Världens största överraskning idag!
Meningen var att jag skulle på filmkväll hemma hos Nattis,
vi brukar planera in små film-maraton-kvällar och denna kväll var precis som alla andra...
Trodde jag...

När jag kom in satt flickorna där som i en jätte suprise!
Nattis, Sara, Sofie, Johanna, Malin, Kim och Christina.
Jag blev super glad och jätte förvånad!
Tänk att bli överaskad på det sättet, det går inte beskriva vilken känsla!
Man blir så obeskrivligt glad.

Sen att jag eller ''Grodan'' fick massor av fina presenter var ju bara en Bonus!
Massor av grejer, helt galet.

Tusen tack till er mina kära vänner,
aldrig kommer jag glömma vilken fin överraskning och presenter vi fick.
Tack till Sara och Nattis som kom på den roliga iden,
tack till Thobias som fick hjälpa till att styra upp lite.
Tack till alla fina som kom och tack även till Susanna, Linda och Sofi
som också lämnade presenter men som inte kunde närvara.

With Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0