taste away!




Självklart har man dragits in i sveriges bröllopshysteri.
Var ju tvungen att köpa den välomtalade chokladen.
Fast det har väl mest att göra med att jag är en nyfiken själ som älskar choklad.
Chokladen är väl godkänd.
Min favorit blev hasselnötsnougaten,
men blåbärspralinen och lingonpralinen var inte helt fel de heller.

Jag tycker våren har lite med att prova nya smaker att göra.
Det finns alltid någonting nytt att prova!
Nya smaker på glassar, dricka och annat godis
till och med donken brukar alltid ha nån ny måltid.

xxx


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är många som provat cholkaden nu. Jag kanske också ska göra det. Jag är annars ganska svag för Åre chokladen, även om jag inte köper den speciellt ofta. Deras saffranskola är underbar!

2010-05-05 @ 10:27:35
URL: http://sandrapetersjo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0