it's all about me and my belly.





Sådär ja nu har jag gjort iordning mig för 18 års kalas.
Thobias är väl hemma om en timme,
så det är lika bra att vara förberedd.
Har köpt en tunika från H&M för 99 kr,
det är inte lätt att hitta kläder nu när man är stor som ett hus
det vill jag lova.

Vaknade med sammandragningar igår natt,
åh herre gud vilken verklighetsupplevelse!
Fy farao vad ont det gjorde och då kommer det vara 100 ggr värre när det
väl sätter igång!
Först när jag vaknade tänkte ja shit inte nu!
Jag har inte tid!
Haha, vi har ju inte ens packat BB väskan
och lever mitt i ett kaos med flyttkartonger.
Så du får nog hänga där inne i magen ett tag till,
men inte allt för länge.

Har fårr bristningar på magen nu också,
såg det imorse.
Bittert.
Man ser det lite på sista bilden på magen,
ovanför naveln och sen ett större streck nedanför magen.
Syns mer in reallife tyvärr.
Ursh, bara det inte kommer fler!! :(

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0