starka vänskapsband.


Världens bästa Malin
Tackar jag stort!
Hon klev in som värsta superhjälten och tog Thobias plats för en helg.
Hon var grymt stöd och fotograf under förlossningen,
men inte nog med det sov hon där med mig första och sista natten.
Kan ni tänka er en sådan vän?
Som stannar kvar på sjukhuset med en, trotts äckligt hårda sängar och en skrikande bäbis?
Hon tog ledigt från jobbet för våran skull.
Den avlastningen som hon gav mig var helt otrolig
och aldrig hade jag klarat av helgen utan henne.

Det betyder så otroligt mycket
och aldrig kommer jag kunna tacka henne nog.

Lots of love.


Kommentarer
Postat av: Malin

Söta du. Är så glad över att jag fick uppleva detta med dig. Jag skulle kunna ta ledigt många många fler dagar för er. Så du vet vad som gäller tills nästa barn, du ringer mig innan då va? :P



Jag håller med, ett starkt vänskapsband. Usch, nu klarar jag inte av att skriva mer. Tårarna kommer..



Vi måste ses snart, har lite seperations ångest.



Puss min älskade vän

2010-06-01 @ 19:59:30
Postat av: Terese

Malin är verkligen en sann och helt underbar vän! Vi som har henne som vän kan skratta oss lyckliga! Kan inte ens föreställa mig hur mycket det betydde för er. Skönt att höra att allt gick bra, även om inte Thobias kunde vara med.



Ps. Va söt han är.

2010-06-01 @ 20:19:23
URL: http://kiewa.blogg.se/
Postat av: Angela

Låter som en riktig toppenvän! Du är lyckligt lottad du.

2010-06-05 @ 19:16:24
Postat av: Von Silvfersked

Gryyymt Mallan!

2010-06-09 @ 21:43:29
URL: http://www.eddieshemsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0