my day.




Var inne i södertälje som sagt och hittade inte ett drutt att ha på mig.
Så ja kom på den smarta iden att gå till make up store
och köpa nån rolig ögonskugga så jag kan känna mig lite fin ikväll.

Nu mer kända
Gabbi var där och styrde upp.
De började sminka mig på en gång så jag skulle vara säker på att
 de var de färgerna jag ville ha.
Toppen fint blev det, får se om jag kan göra det lika snyggt sen.


Köpte en ögonskugga som heter Casual som man tydligen kan använda som rouge också.
Sen den lilla ljusa som man ska ha längst in mot ögat heter meteor.
Sen köpte jag även ett eyedust som heter fame.
Köpte även en eyeprimer som är bra att ha så sminket sitter lite bättre.
Vad tycker ni, blev det fint?

Ja just de sen köpte jag en penna som man måla vitt längst ut på naglarna,
för att få ''fransk manikyr look''.
Från märket depend, blev fint på den vänstra handen som alltid
men kattastrof på den högra..:(

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0