poor me.

Enligt föräldrar och barn tidningen
-Att vara gravid.


På vågen V. 40

Bebis: 3,5kg
Moderkaka: 6,5 hekto
Fostervatten: 8 hekto
Livmoder: 1kg
Större bröst: 4 hekto
Ökad protein och fettföråd: 3kg
Vätska i vävnader: 1,2 kg
Ökad blodvolym: 1kg
Sammanlagt: ca 11,5 kg,
men en genomsnittlig gravidkvinna ökar 14 kg i vikt.

Jag har sammanlagt gått upp 9 kg
och är bara i vecka 33+5.
Så jag kommer nog med säkerhet vara en i genomsnittet.


Har ruskigt ont i ryggen,
hade svårt att sova i natt p.g.a smärtan.
Jag hoppas att det är en fas och går över,
men någonting säger mig att det är så här att vara gravid mot slutet.
Äter choklad, har värme på ryggen
och tycker synd om mig själv.

xxx


Kommentarer
Postat av: linda

vackraste mamman (to be) jag har sett! du e så fantastiskt snygg! haha i'm back on your blogg! :p fan va jag har missat mkt nu har jag ju mkt att göra d närmsta veckorna ! puss min kärlek

2010-04-23 @ 11:13:49
Postat av: Malin

Jag håller helt med Linda, du är super snygg och vacker! Den fina magen klär dig. Hoppas vi ses snart. Kram

2010-04-23 @ 17:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0