feel like dieing.

I'm sick.
Fy farao, vaknade natten till igår kl 03:30 med lite lågt blodsocker och sura uppstötningar.
(det ska tydligen vara vanligt i graviditeten)
 så ja bara suckade för mig själv och gick och tog ett glas mjölk.
Den mjölken var bara nere och vände.
Vinterkräksjukan var här.
Diare och kräkningar om vartannat,
jag låg inne på toalettgolvet tills jag hörde Thobias larm,
då ropade jag på honom och han hade problem att hitta mig.
Han gjorde iordning en hink så jag kunde lägga mig i sängen.

Sen var det skytte trafik mellan sängen och toaletten,
snälla pappa kom med vätskeersättning.
Eftersom jag inte fick i mig någonting annat än någon klunk vatten då och då.
Åh sist det hände blev det sjukhuset för min del,
Allt blir ju så mycket värre när man har diabetes.
Sen att ha en bulle i ugnen på det.
Fy fasiken alltså,
orolig för att grodan inte har det så bra i mammas uttorkade kropp just nu.
Sen kan jag ju inte ligga som jag vill heller och grodan bara sparkas.

Foglossning på det,
när jag äntligen kände att nu kan ja nog sova för att illamåendet hade lagt sig lite.
Då kom den obeskrivliga smärtan i ''höfterna'' och ryggen.
Den lixom ligger där och gnager och alvedon verkar ju inte vilja bita på den smärtan.

Det komiska är att tidigare på jobbet träffade ja en massa vikarier,
som vi haft förut som frågade om hur det var med graviditeten nu.
Oförskämt bra svarde jag glatt.
Jag har inte haft några problem alls förutom att det börjar bli lite tugnt nu.
Så jag har inga rättigheter att klaga alls.

Det har jag nu kan jag lova.
*suck*

xxx


Kommentarer
Postat av: Linn

stackare! :( hoppas du mår o grodan mår bättre nu, vore kul o hinna ses innan jag beger mig ut i världen igen. hemma 1½ vecka! filmkväll lr bara sitta o snacka lite? krya på dig! kramis!

2010-04-03 @ 14:41:30
URL: http://www.linnjison.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0