fuck't up.

One of thouse days.
Åkte till apoteket efter jobbet eftersom
jag har en sjukling här hemma.
Han har säkert fått svinet eftersom jag klarat mig.
Sen åkte jag till ica när jag skulle tillbaka
hittade jag inte bilen för att jag glömde att jag hade mammas bil och leatade
efter fel bil.
Väl inne i bilen åker min väska upp och ner på golvet och alla
mina grejer ut.
Vid det här laget var jag jätte kissnödig!
När jag ska parkera glömmer jag igen att jag har mammas bil
och att våran parkering är upptagen med thobias bil.
*suck*
Bara att parkera om.
Så har min dag varit idag,
har sovigt dåligt eftersom min sjukling hostar hela nätterna.
Vilket gör att man varit mer efterbliven än vanligt.
Stirrade på min plats i omklädningsrummet efter mina kläder,
kunde inte förstå vem som tagit eller flyttat på dem.
Tills jag kom på att jag hängt av dem själv inne på röd.

Snälla Helen lät mig gå lite tidigare från jobbet
och gav mig tipset att sätta munkavel på thobias.
Får se hur de går.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0