Stegräknare.

Ja just det har glömt säga att jag köpt den enklaste varianten av stegräknare.
Vi jobbar bra ihop :)
Jag hade nästan rätt, det var 1022 steg till jobbet.
Det verkar omöjligt att få fram det rätta resultatet eftersom minnet sviktar.
Men jag går i alla fall över 10.000 steg varje dag, sen att jag måste börja träna det är nästa steg i livet.
Ursh vad allt känns jobbigt.

Var tok laddad igår, fint väder livet gick galant.
Idag var det den segaste dagen i mitt liv.

Försöker hela tiden tänka ut saker som jag ska längta till,
saker som vi ska förbättra i våran vardag.
Men jag tror den enda utvägen är en hobby,
eller som jag länga tjatat om att börja träna.

Men varför får jag då aldrig tummen ur rumpan?

Malin ta och flytta hit nu för tusans gubbar!
I need you!

xxx

Kommentarer
Postat av: Anonym

Medlem på: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=194204 ?? Annars tycker jag att ni ska bli det :) Gratis presentkort! (Y)

2009-03-21 @ 08:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0