irriterad.

En bra början på dagen slutar förjäkligt.
Min mage gör ont precis hela tiden och tar all min energi.
När jag kommer hem släpper allt och ja blir fly förbannad på mig själv för det mesta
men tyvärr går det ju ut över andra.
Jag säger någon spydig komentar och mår skit för det själv, för att jag
är en jäkla barnrumpa som inte kan hålla igen min ilska.

Det värsta är att jag igentligen inte har nått att vara arg på igentligen förutom
möjligtvis min smärta.
Jag är så arg att jag ja vill gråta.

Jag oroar mig och stressar för saker i onödan.
Ja kan inte stänga av hjärnan från jobbet när jag är hemma.
Jag vill så mycket att jag blir trött på mig själv.

fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0