att skimmra i många färger

Jag är helt slut och livet har inte ens börjat än?
Jag har i alla fall börjat läsa på distans nu Engelska och Psykologi.
Engelska är ju nått jag borde klara galant annars är det pinsamt
och psykologi är ett väldigt intressant ämne.
Jag ser fram emot att användra hjärnan lite, på annat sätt än hur den redan används.

Men det kommer kanske bli lite mycket när allt kommer om kring.
Men allt är relativt och jag tänker inte jämnföra mig med
stessoman-människor som springer in i det omtalade väggarna.

Annars skiner solen och livet kan inte bli bättre.
Vad beror det på?
Thobias min starka kärlek såklart.
Mitt liv skulle vara så färglöst utan honom.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0