abstinens svar ja.


Hade sjukaste kvällen in my life igår.
Migränen bryter ut och jag går och lägger mig.
När min kärlek kommer hem får ja en av hans migräntabletter,
nästa gång jag vaknar efter det känns de som stickningar/domningar i armarna och i käken.
Illamåendet tog över och det kändes som att någonting satt fast i bröstet.
Paniken började växa, men efter nån timme somnade jag till slut och mådde bra igen när jag vaknade.
Allt är väldigt konstigt.
Så här var det i förrgår natt också men inte lika läskigt.

Att kroppen kan bli så sjukt läskig bara för att den inte får så mycket socker som den
brukar är ju lite konstigt alltså.
Jag hoppas verkligen inte att jag ska behöva må så här ikväll!

Annars är jag stolt över mig själv och Liza,
vi är inne på dag 3.

xxx

Kommentarer
Postat av: johline

sv: tack jag med :D

2009-01-14 @ 07:43:02
URL: http://johlinen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var det en Zomig du fick? Jag slutade med den migränmedicinen eftersom jag fick sån sjukt smärtsam kramp i käken när jag tog den, nästan så att det gjorde mer ont än huvudet :S

2009-01-14 @ 19:51:31
URL: http://angelkarlson,bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0