Magdans.

Malin är rolig, vi skulle gå på vattengympa idag men så såg vi att det fanns ett
Afro-dans-pass och tyckte det skulle vara roligt att prova.
Men då var det tyvärr inställt så då bokade hon in oss på magdans.
Magdans klingar ju bra för en som är gravid eller hur?
Men what da häck,
man måste ju prova någongång.

Det var dock ingenting för mig kände jag ganska snabbt,
desutom så slog hon mig en gång i magen!
Helt sjukt, jag blev så chockad så jag sa ingenting,
men ångrade mig efteråt att jag inte sa att jag var gravid.
Hon visade en övning när man putade ut med magen och sen drog in den
som att man fick ett slag i magen.
Hon visade på sig med att slå sig i magen,
sen när hon gick runt och tittade på oss slog hon mig i magen,
onödigt hårt vill jag verkligen påstå.
Hur lätt e det för en gravid kvinna att dra in magen då?

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0