One of thouse days when I say STOP.



This is me nothing more nothing less.

Idag är det en ovanlig dag,
jag har endast på mig mineral puder som smink,
för att dölja min dåliga hy.
Vanligt vis har jag ton med smink
och vill helst inte att någon annan ser min dåliga hy.
Jag skäms helt enkelt för den.
Men idag tänkte jag stå för den jag är,
eller den jag är med mineral puder om man ska vara korrekt.
och för ovanlighetes skull tog jag även på mig ett vitt linne.
Vitt som jag aldrig bär för det får en att se 'större' ut.

Vad är det för jävla störd värld vi lever i?
För jag vet att detta inte rotat sig i mitt huvud av sig själv,
Det är media och alla underbara tidningar som jag älskar mer än mig själv.
STOP!
Jag orkar inte få mer griller i huvudet!

Men lika förbannat är det precis vad jag får....

Men just idag ska jag älska mig själv för den jag är,
göra min egen röst hörd i mitt egna huvud.
Älska mig själv med 'bara' mineral puder och vitt.

xxx

Kommentarer
Postat av: Linn

kära du, nu låter du faktiskt lite som blondinbella..

2009-08-20 @ 23:49:29
URL: http://www.linnjison.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0