Längtar bort...

Jag har mensvärk och när jag har mensvärk går ingen säker.
Fan va ont jag har och tusan va synd det är om mig. Punkt.
Det skulle kunna vara allt jag har att skriva,
men nu råkar det vara så att ni som läser min blogg känner mig
och om du läser och inte känner mig vet jag inte riktigt vad du får ut av det?

Jag blev väckt av att mobilen ringde i morse, ursh va sur jag blev.
Semester och de ringer mig så här tidigt!
Jag stängde av ljudet (som jag önskar jag gjort innan jag la mig igår).
Hur som helst var det både björkesta och pressbyrån som behövde hjälp.
Fick sms av pressbyrån vilket gjorde att ja hörde av mig till dem,
va björkesta ville?
Ingenaning det lämnade inte ens ett voicemail då orkade jag inte
ens ta tag idet.

Självklart är jag glad över att jag har jobb,
men det vore skönt om det kunde erbjuda mig ett fast jobb
eller åtminstånde ett heltids jobb och lite bättre betalt.

Jag har jobbat heltid sen jag började som vikarie någongång i sep-okt förra året,
jag och Thobias har haft en vecka ledigt tillsammans precis i början av sommaren.
Hela resterande sommaren har vi inprincip gått om varandra.

Det jag vill säga är att jag är tacksam för jobb,
men jag längtar så det gör ont efter att få åka till Turkiet där ingen kan ringa och störa oss.


Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0