yesterday seems so far away.



Jag lever kvar i gårdagen.
Det var verkligen en super mysig dag och rolig kväll.
Jag hoppas den här sommaren kommer bestå av flera sånna. :)
Det började med en god kräftsallad på barolo och avslutandevis vårens första
cosmopolitan.
Innan vi gick vidare till cp där Kim och jag konstaterade att vi firar fem års jubileum.
Vi skålade såklart med en varsin Hallonhora.

Sen tänkte vi gå förbi Standlys på vägen för att skåla för de med
 eftersom vi känner personer som jobbar där.
Vi diskuterade en stund innan om vi skulle betala för att gå in och bara ta en drink.
Då blev vakten arg så när vi väl bestämde oss för att gå in fick vi inte för honom.
Haha Vi blev nekade Standlys för att vi var enligt vakten otrevliga på Kims födelsedag
till på köpet. Vi stod där och diskuterade en stund för jag klarar inte av sånna vakter,
men han trodde säkert det var för att jag verkligen ville in. haha.

Vi avslutade kvällen hur som helst på Olerys och visst hade vi skit kul Kim,
men samtidigt börjar man känna sig lite gammal för att gå ut här.
Alla är så unga!
Vart ska man gå när man är 23 år?
Känns som att det är en mit i mellan ålder här i stan.

Jaja snart är det sommar och det känns så nice!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0