Thank god is't friday!

Vilken strålande dag!
Dagen började med fullt ös.
planering på jobbet på morgonen,
vad ska jag göra när jag har förskolebarnen?
Och vad ska jag hitta på med åk 1?
Vi har massor och göra!
Fullt ös medvetslös!

Härliga våren är här
och vi var ute och lekte hela eftermiddagen.
Allt har rullat på som i ett lycko-hjul.
Det är Fredag,
viktigast av allt att ha i huvudet är
Fredag.
Vilket innebär helg.

Sitter och hettsar i mig en Sandwich glass,
den nya med chokladbitar i, - ja visst varför inte säger jag?
Snart ska vi upp till er Stockholmo och äta middag hos Linda och Johan
Storfrämmande från England!
Haha Tim och carro kommer också.
Super kul!

Hej hej!

xxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0