Inställt.

Nehe blev ingen rättegång idag.
Åkte upp helt i onödan, för den ena av det två skylldiga inte var där.
Så de ska skicka ut en ny kallelse för rättegångs datum.
Trött man blir.
Kommer han komma dårå?
Jag menar om han inte hade nån jävligt bra anledning, kommer det stå honom dyrt.
Jag fick ju papper om att jag skulle böta 2000 kr om jag inte kom.
Och eventuellt det andras kostnader om jag inte hade en giltig anledning.

Skönt att jag får ersättning för arbets timmar och tågresa i alla fall.
phu.

Nu ska jag försöka plugga vidare.


Sen måste jag ju erkänna att hjärtat slog dubbla slag.
Jag trodde jag bara skulle vittna mot den ena killen som åkte fast.
Den andra kom ju undan men han har ju tydligen hittats av polisen.
Antagligen pga han som åkte fast och inte kom idag.
Man undrar ju varför?
Rädd?

Fick en väldigt obehag känsla direkt när jag såg honom i alla fall.
Så fort han fick chansen försökte han fånga mig med blicken,
som om han försökte ettsa fast mitt utseende.
Jag försökte skaka av mig oron,
men med misslyckad effekt.
Förhoppningsvis är jag bara paranoid.

see ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0