If I could you know I would.

Jag önskar att jag kunde ta min älskling och åka jorden runt.
Hellst skulle vi åka två varv.


Vi skulle smaka på alla olika kulturer, känna dofter vi aldrig känt förut,
älska på platser vi bara drömt om,
i solen med svettiga kroppar.
skulle vi strosa runt i städer och torg
vi skulle aldrig släppa taget eller slita blicken från varrandra.
Vi skulle gå längst stranden stanna till på nån bar,
andas in berusningen, han skulle stötta mig när vi gick.
Små puttas till vågornas guppande,
känna det varma vattnet med de nakna fötterna.
Skratta åt regnet.
köpa fula sovunier.
ta massa bilder.
och bara älska varandra så vilkorslöst
som vi redan gör.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0