Vattumän!

Vattumän
Vattumän är födda i vänskapenstecken och är alltid pratsamma och utåtrikdade,
även om det i bland verkar tandspridda som om de ibland
hade uppmärksamheten rikdad mot en annan planet.
De talar väl, är uppriktig och objektiv i sina åsikter.
De är verkliga vänner för livet och tar gärna andras bördor för vänskaps skull.
Men som kärlekspartner kan det vara svala,
eftersom frihet är nykeln till deras psyke.
Att leva för dem är samma sak som att vara fri,
och det kan uppstå konflikter om den saken om det blir kära i en svartsjuk person.

Vattumanen älskar ny upplevelser och prövar allt
åtminstone en gång!
De skriver sina egna lagar och behöver frihet att vandra, att utforska och experimentera.
Många tycker att vattumän är kalla och analytiska.
Det vill veta vad som får människan att gå runt,
Vad tänker det och varför?

Det är oberäkneliga och excentriska i deras uppförande
och älskar att chockera dem som är mer konventionella.
Det första nakenbadarna var säkert vattumän
de trivs utmärkt med att irritera och genera folk som tråkar ut dem.

Om de blir instängda slår de bakut
eller också så använder de sitt inflytande över andra på ett kallt och okänsligt sätt.
Känslor skrämmer dem igentligen.

Jag personligen kan ju tycka att detta är lite skrämmande,
Slog ja upp mitt eget namn i den här jävla boken?
Ja ni som känner mig, vad säger ni?
Prova allt minst en gång är ju mitt livs jävla motto!
Det känns ju som ett skämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0