please forgive me

Jag har verkligen skaffat mig ett beroende att skriva,
jag har i å för sig alltid haft min ''tankebok'' som jag delat mina upplevelser och tankar med.
Men sen ja skaffade blogg behöver den inte belastas på samma sätt.
Det alldra mesta delar jag nu med mig till er.

Det finns mycket tankar som cirkulerar där uppe i hjärnkontoret.
Jag åker till London 1 Oktober och det är ett äventyr jag ser fram emot,
det ska bli skönt att få spreta på vingarna igen och ta nya tag.
Men samtidigt här hemma lämnar jag en person som jag komigt väldigt nära.
En person som lärt mig och som faktiskt fått mig att förstå en hel del saker..
även fast han kanske inte förstår det.
Jag tycker såklart tiden vi haft tillsammans har varit helt fantastiskt och jag förstår
att han tycker att de låter lite hårt att jag säger att det är så vi måste tänka.

Den här gången har jag varit ärlig från början och kommer vara ända till slutet.
Det är någonting jag lärt mig alla de gånger som jag sårat.
Jag önskar att saker och ting varit anorlunda
att jag hade mött honom i en annan tid, i ett annat liv?
Han är en av de moste pure person jag träffat ever.
Jag önskar bara att framtiden såg annorlunda ut.
It's not goodbye it's see you soon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0