Underligt.

Okej nu ska jag åka iväg till Södertälje sjukhus och träffa min diabetes sjuksköterska
Marie, hon är en himmla bra människa faktiskt!
Hon får mig alltid att vakna till liv och innse väldigt mycket saker,
Tyvärr skulle jag behöva hennes energi vid min sida hela tiden, för efter en vecka
så brukar den energin ta slut och allt återvänder till det vanliga.


Jag hoppas hon inte är allt för besviken...

Ursh, mitt HBA1c kommer vara helt cp.

Och nu har ja fått min mens igen föresten, värdens kramp i magen i morse.
Typ min tredje mens den här månaden för att ja glömmer mina cp p-piller!
Men hur fan kan den komma så fort när ja redan haft den?
Någon som vet? Jävligt undeligt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

svar: Hård träning ;-)

2008-09-29 @ 13:21:25
URL: http://luckyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0