Svar på jag har aldrig..

1. Jag har aldrig snattat: Det har jag faktiskt och åkt dit när jag var ca 8 år?
2. Jag har aldrig haft sex med ett ex: Har vi inte alla fått för oss att testa bara en gång till?
3. Jag har aldrig blivit avskedad.: Det har jag faktiskt också, inget ja brukar dra upp på jobb interjuverna.
4. Jag har aldrig googlat mitt eget namn: Ikke, men det ska bli av direkt när jag är klar me de här! 
5. Jag har aldrig haft låtar som jag skäms över på min MP3-spelare:
Nej det har aldrig hänt, men ja skrattar gärna åt andra!
6. Jag har aldrig fuskat på ett prov/tenta: Eh jo, hur fan tor ni jag fick mina betyg? 
7. Jag har aldrig skämts för min pojkvän/ flickvän:
Har ni träffat nått av mina ex? Då kanske ni förstår va jag tänker svara? (Ja det har jag!)
8. Jag inte aldrig smygkollat på mina grannar: Nix men om jag kunde skulle jag lätt göra det! 
9. Jag har aldrig smygläst en annan persons SMS: 
Har jag med all säkerhet gjort men skulle aldrig göra det idag. 
10. Jag har aldrig ljugit om min ålder:
  Inte ljugit men undanhållt sanningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0