ojoj

Det är ju bra att man packat ner passet,
Panik!
Vart fan e passet!?
Letade jävligt länge innan jag kom på att mamma kunde ha det.
Hmm fast är man inte säker vet man ju vilkan utskällning man skulle få för dålig planering.
Fast när man inte hittar det någonstans med tre personer som letar han man inget val.

- Mamma?
Mamma halft sovande - Mmmm
- Du har kanske inte mitt pass liggande någonstans?
Nu väldigt vaken mamma - Är du sjuk!?

Lite senare kommer mamma in och skrattar med mitt pass i handen.
Fattar du va klockan är unge?
Du ska åka om ca 4 timmar och nu slår tanken dig att du ska åka!?

Ja, va säger man!?
Typiskt mig ;)

Ha de alla underbara!
Nu ska ja packa klart de sista!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: liza

tjena bruden. och sofie. hoppas rean gick bra.. det är ju inte så lång..



du jag kom att tänka på en sak gällande ditt cv.. är inte ditt mobilnummer som står där svenskat... då måste dom ju ringa +46 innan annars blir det ju inge bra...



kram på er.. drick inte för mycket öl nu...

2008-10-01 @ 13:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0