It's gonna be so much fun!

Tim (brother from another mother) ringde idag!!
Wiii ska bli så roligt att se honom igen!
Folk strirrade lite konstigt på mig inne på sjukhuset när han ringde
fast jag låter ju tydligen ganska rolig när ja pratar Engelska enligt mina vänner.

Vi kommer ha massor att göra i alla fall och Tim lät väldigt exalterad
över att vi kommer, så det är bara roligt.
På torsdagen är det i alla fall Pubcrawl som vi brukar göra i Australien.
Vi kommer alltså gå runt med nån ful t-shirt och få drinkar på olika barer med ca 600 pers.
Det kostar oss 100 kr ungefär och ja kan bara tänka mig hur fulla vi komme bli.
Sen dagen efter skulle vi chilla (Tusen tack Tim) Men tydligen gå ner på lokal puben på eftermiddagen.
Han berättade också om att de dricker öl till Lunchen och dreas öl storlekar e ju typ på en liter, fint.
De är med andra ord inte så konstigt att England har det ryktet om sig som det har.
Det är lite fuck'd up.

Sjukt späckat schema var det i alla fall även för oss,
så mycket att ja redan känner mig stressad!
Haha!
Roligast att se brorsan i alla fall.



Deras pengar ser ut som att det kommer ifrån Monopoly.
Alltså som leksaks pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0