Godmorgon mina sköna!

Ännu en tidig morgon gryr och jag älskar hösten,
det är den mysigaste årstiden.
När vi lämnade Sverige för Australien var det höst och jag minns hur mycket vi längtade
till den när vi väl var borta.
Så när det blev vår i australien precis innan vi åkte så hade vi härliga höstkänslor.
Det är en mystid, när man bara vill burra upp sig med någon, tända ljus, mysa, dricka tea och bära mössa,
halsduk och vantar.
Sen är det ju bra härligt ett tag när vintern kommer också.
Det tycker vi nog alla innerstinne, jag kan i alla fall vara ganska nöjd över
våra fyra årstider.
Det är ju det som gör Sverige,
sen har ju vi tur att ha chansen att kunna ta oss till varmare bräddgrader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0