förkylnings tider.

Mitt huvud dunkar, jag har haft ont i huvudet i typ en vecka.
Har ja fått en tumör? Kommer ja dö?
Ja det är klart ja kommer, det kommer vi allihopa, inte mer synd om mig.
Förkyld är jag i alla fall och ja tror min älskade lilla Nelly kan vara boven till detta drama.
Men att få pussa på den söta ungen är det värt att vara sjuk.
Syrran Susanne är också sjuk, värre än mig så ja ska sluta klaga nu.
Shape up!

Jag ska klä på mig och palla mig iväg med mamma till Plantaget,
gör ja det så betalar pappa ett laptop case till mig! *jippi*
Han vill ha en rast från mamma så om ja tar med och rastar henne får ja det :D
Toppen!
Men jag kollade precis på Ordning och Reda och jag vill helst ha ett där ifrån,
det är mycket snyggare.
Hmm ska vi orka åka hela vägen till el stockholmo?

xxx

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Ja, det håller jag med om. Hösten är inte rolig, önskar sommaren stannade några månader till

2008-09-27 @ 13:00:47
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0