En liten sten som föll från hjärtat.

Pratade med Mamma och Pappa idag om min flykt till The big city, London.
Mamma har det nog lite svårare att jag åker, men det känns som att det är lite typiskt mammigt också.
Vi gör väl mer saker tillsammans så att de blir en större saknad, eller mer ensamt?

Det kändes i alla fall väldigt skönt att pappa verkar tycka att det är kul att jag gör nått.
Jag var lite orolig att han skulle sucka och stöna lite att jag drar igen.
Vi har ju trotts allt börjat med lägenhets bygget i stallet igen, vilket känns jätte roligt i å för sig.
Speciellt när man börjar se resultat!
Det kanske hinner bli klart tnästa gång vi sätter igång och då kanske jag känner mer ro?
Att ha någonstans att bo som är lite mer fritt, lite mer mitt.
I don't know?
I really just another confused kid.

Kommentarer
Postat av: Kalle

London vore soft. Europeiska storstäder är underbara!

2008-09-18 @ 22:56:28
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0