Womanizer, welcome back Britney.

Jag snodde såklart med mig en starbucks coffee mugg.
Mamma har bakat bullar nu på morgonen,
så det luktar så där mysigt med bullar i hela huset,
känns nästan som mitt alldeles egna Star bucks :)

Kollade även på nyhets mogon nyss och såg Brittneys nya video,
jag förväntade mig någonting mycket mer av henne.
Fråga mig igentligen inte varför?
Medias fel som blåst upp och sagt att det är hennes sexigaste videos,
fast ja har inte så stor koll på hennes videos i å för sig,
tänkte nog mer på christina aguilera.
Aja det är kul att hon är back on track,
jag säger välkommen tillbaka
för det är väl den här låten vi kommer få höra överallt framöver.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0