This young girl she's a freak

This world freaks me out.
Jag har blivigt sårad av någon jag tycker väldigt mycket om.
Jag kännde kärlek igen, vilket man aldrig tror kan hända efter haft sitt hjärta krossat.
Han sa att han också kännde kärlek.
Men när jag äntligen tar steget ur min bubbla
vänder han sig om utan att ens se sig om...

Jag vet inte vad han tänker eller känner
för han tiger.
Jag vet inte vad jag tänker eller riktigt känner
för detta är nytt för mig men endå så himmla bekant.
Aldrig ska jag hoppas igen, aldrig.

Jag ska bli en ''gammal'' (kommer dö rätt ung) ensam tant med en massa katter.
Bitter.

Fuck this life.
and I thought I was confused before...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0