Nightmare

Jag drömde att vi var på någon fest någonstans,
hos Johanna tror jag det var men det såg inte ut som det gör hemma hos henne.
Det var en man som gick runt i huset och dödade mina vänner en efter en..
Det enda som jag verkligen kommer ihåg klart var
när han till slut skulle döda mig.

Han var smutsig och blodig och skrattade ett sånt där
typiskt skräckfilms skratt åt mina försök till att komma bort från honom.
Jag stod som i ett hörn där de fanns ett bord med massa glas
och när han tog strypgrepp om min hals tog jag glasen slog sönder dem och satte
dem i han, det blev några stycken innan jag vaknade helt kallsvettig.

Äckligaste drömmen jag någonsin haft!
Jag skulle aldrig kunna tänka mig att göra någonting så äckligt som att köra
in glas i en annan människas kropp.
fy fan.

Kommentarer
Postat av: Sassy

Fy, vad läskigt!

2008-10-23 @ 10:33:06
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0