Moments.

      
Party deressen såg ut så här och det funkade ju.

Heldag med Johanna, kan sluta hur som helst, här körde vi lite fika pause, grodorna är nostalgi
eftersom jag alltid fick en sån till frukost på sängen när jag fyllde år under mina uppväxt i väsby.

  
Underbara Söder, underbara old lägenhet, underbara Linnea som vi sprang på i Mossebacke,
Vidare på snaps träffade vi Sanna också.

Helt underbar vecka i Sverige, önskar att jag hade haft mig mig kameran på alla fina moments!
I'm gonna miss you all soooo much, how can I live without you guys?
I know....I'm in love, I have a wonderful boyfriend that's my everything..my family.

xxxx Kathrine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0