Slitna.

Igår var vi som sagt väldigt slitna eller Sam var rättare sagt blåslagen någon bestämde sig för att ge honom en blåklocka.
Jävligt skumt någon slog till honom från sidan rätt i ögat för att sedan gå sin väg, vill du sloss stå kvar och sloss jävla tönt.
Sam han inte ens fatta vem det var som slog honom, först trodde han att det var någon av hans kompisar som skojjade, men ikke det.

Sen efter en lång historia skulle han i alla fall cykla (vilket är mitt fel) och självklart vurpar han eftersom han är så full och slår sig lite till, varför inte lixom? Han cyklade rakt in i en stolpe och när hans kompis vänder sig om för att kolla hur det gick cyklar även han in i ett räcke, ursh jag skulle verkligen ha velat haft det på band!

Var på interjuv för den här sport shoppen igår, de verkar vara schyssta där så vi får väl se om de vill ha mig.
De hade några fler att interjuva, men han sa att jag hade ett underbart leende så vi får väl hoppas det räcker.
Jag är lite nervös dock för det innebär även att köra bil, jag hittar ingenstans här och de kör på fel sida!

I dag är det en annan slödag, har precis varit och tvättat våra kläder, Måste verkligen skaffa en tvättmaskin!
Alltid lika roligt att behöva gå enda bort till f*cking tvätteriet.

Bajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0