Vad ja saknar från Sverige.

ImageSjälvklart så saknar jag ju Våran allas underbara Marabou choklad, visst finns det mycket god choklad här också men...
Laktrisnappar, saltlaktris kan ju göra en galen, mest antagligen bara för att man vet
att det inte finns att få tag på här.
Skagenröra! Jag har alltid älskat det och kommer alltid att älska det. punkt.
Min Sommarjacka som jag glömmde, och alla andra mina kläder, väskor, skor, smycken, smink och skönhetsprodukter. :) Som inte fick plats.
Ni som känner mig vet nog att ja skulle skriva Ostbågar, men ja har faktiskt hittat Wotsits som är minst lika bra. :)
Gahhh hur kan jag sakna allt detta redan? Jag har ju bara varit här i tre veckor!
Ska slita med mig tjejerna och åka till Ikea, Älskade Ikea som räddade våran underbara Jul
i Australien, Ikea som gjorde att jag fick upp ögonen en extra gång för Fantastiska Sam som körde dit oss.
Sen saknar jag faktiskt stockholm lite också, Stockholm på sommaren, underbara söders alla uteserveringar.
Jag kommer hem i sommar någon gång och så tar jag med mig en bunt me engelskmän, Lindsay vi kan slagga hos dig va? ;)

Självklart min Familj och alla vänner men det är ju så självklart att ni knappt behövs nämnas!

Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0