Stress i en businesswomans life.

Jag fattar inte grejen, Jag har fått hem en faktura från Södertäljesjukhus även om jag betalade mitt besök när ja va där! De kan inte se någonting så jag måste åka dit och visa mitt kvitto! cp.
Sen har jag fått en massa försäkringar som jag inte ska ha och som kostar skjortan!
Och de säger bara ops! Riv dem bara!
Men HALLO är den någon som driver med mig eller?
Jag ska åka i morrn och har inte tid med det här!
Har inte ens packat klart, hur kan jag? Hur ska jag kunna välja vad jag ska ha med mig?
20 kilo, lycka till!
+ att jag har fått typ bröstcanser eller nått för jag har en suspekt knöl i armhålan som vägrarförklara why it's here?
Den har suttigt där i ca en månad och tjejen på vårdcentralen back then sa bara att det inte var nått att oroa sig för.
Nu en månad senare har jag även ett blåmärke som sitter där?
Inget att oroa sig för?
Sen har jag ju lovat att träffa både Malin, Johanna och syrran idag och vet inte riktigt hur min tid ska räcka till.
Business woman som ja blivigt kallad ett antal ggr under den senaste veckan undrar jag verkligen vart de fått ifrån?

Aja ska hämta sista tvätten nu, se ya!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0