problemos

Jag är bra jävla efterbliven, fast det var väl knappast någon nyhet!
Har bestämt mig för att skita i knölen ett tag till och förhoppningsvis kolla upp det i England.
De på vårdguiden säger hör av dig till Vårdcentralen och be någon titta på det, det på vårdcentralen ber mig ringa vårdguiden eftersom det inte har tid för mig.

Åka till Cityakuten?
Sitta där i timmar för någon som klämmer lite för att sedan skicka mig vidare...nej tack!
Och även om de skulle kunna snitta mig och ta prover har jag endå inte tid eftersom att efterblivna jag inte har packat klart ännu.
Förhoppningsvis är de bara en helt vanlig liten knöl och inget annat canser liknande fall.

Jag funderar på om jag ska lägga på mig lite fuskbränna, men jag vill ju inte förstöra min naturliga bränna.
What to do?
Brun utan sol kan adrig slå naturlig bränna och ja känner att de här beslutet börjar ge mig lite ångest.
Haha fy va töntig jag är, släpp de bara för fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0