Personligt.

Hola allihopa!

Nu har jag alltså sovigt första natten i lägenheten i Paington, It's Lovely!
Vi sov ju den första natten hos hans föräldrar eftersom de bor närmare flygplatsen, nära Birmingham som är Englands näst största stad efter London.

Jag flög alltså först till Köpenhamn för att sedan byta flyg mot Birmingham och kan någon gissa vad som hände?
Jo självklart fanns det ju massor att titta på i köpenhamns flygplats och det var mycket större än vad jag någonsin kunde förvänta mig!
Att jag höll på att MISSA flyget, har detta någonsin hänt mig förut?
Till och med Sam's mamma Jennifer sa ring nu till Kath Sam så hon inte shoppar för mycket och missar planet!
Jag är kär i Köpenhamns flygplats, det finns hur mycket om helst och lite till!
Skulle lätt ha kunnat underhålla mig själv i timmar.
Tyvärr har jag ju inte så mycket pengar och måste klara av att leva här också, men trotts detta köpte jag ett Chanel foundation och läppglans. Jag var bara tvungen!

Sen var ja tvungen att springa till bordningen och det var ungefär här jag insåg att flygplatsen va grymt stor och självklart var de alldra längst bort!
Sen skulle jag gå igenom en till passcontroll och de hade ju inte ja räknat me, största packningen...vart är mitt pass!?
Alltid samma panik även om de bara handlar om sekunder hinner man få två hjärtstillestånd, andningsnöd,  två röda kinder och många blickar från personer i kön.

Han i alla fall i rättan tid till att slippa stå i bordning kön ;)

Sen väl på flyget tänkte jag att jag skulle fortsätta läsa min bok En Shoppoholiks bekännelser, en bok som jag tänkte skulle hjälpa mig i mitt nuvarande fattiga läge, men ack så fel man kan ha.
En äldre dam satt next to me eller ett säte ifrån faktiskt och hon var väldigt nyfiken och pratglad.
Absolut jätte söt var hon också så vi pratade oss igenom hela resan och SJÄLVKLART glömmer jag den förbaskade boken på flyget!
*irriterad* Varför händer allting mig?
Aja var väl inte meningen att ja skulle läs den heller...

I'm here anyway and I love my new life.

Angående rubriken ´´Personligt´´ så läste jag i en tjejs blogg om att hon tyckte de var så himmla töntigt me folk som skrev så personligt om sig själva.
Men jag kan ju säga så mycket som Fuck you allihopa för den här bloggen är min och ja skriver om MIG SJÄLV.
Det är för mina nära och kära om de vill veta vad som händer runt om kring mig.
Sen är de väl upp till er om ni vill läsa den eller?
Knappast någon som blir tvingad?

Love Kathrine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0