varning för känsliga tittare!


Jätte äcklig tå!
Urgh ja gillar inte fötter och tyvärr blir mina egna då lidande!
Jag tog mammas verktyg (fotteraput) och började leka, jag kände att jag nästan började
få nageltrång på en nagel och svimma nästan.
Sen var jag i full gång att slipa ner även på de andra tårna, man vad händer?
Ja sågar ner lite för djupt och börjar blöda!!

Jag frågadet mamma!
- mamma hur långt kan ner kan ja fila? ( men en elektrisk grejsimojs)
- Det känner du lilla hjärtat.
Ehhh nej mamma tydligen inte?
(borde hon ha fattat)

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Ida

jag hatar nageltrång, verkligen. Jag har det nu på min stortå och Det är så jävla infekterat så jag kan inte ens ha tofflor (mjukis till morgonrock). Så ont gör det.

2008-08-27 @ 13:50:05
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0