Sex.

Vad gör man igentligen åt sina lustar?
Ärligt talat?
När du blir lite sugen, vad gör du då?
Har du någon som du vänder dig till som ett midnight snack?
Tar du saken i egna händer eller använder du redskap?
Struntar du i det och låter de bara gå över?


I bland får jag lite panik över att det sex kan vara så... så, jag vet inte vad ja ska säga?
Jag har många vänner som ligger alldeles för lite och ja kan känna lite så här..
Varför?
Varför ligga lite när man kan ligga mycket?

Ärligt talat?
Det känns som att många människor måste släppa sina spärrar en aning och våga njuta.
Jag har tex en tjejkompis som inte låg alls mycket förr men nu jävlar efter många om och män ligger hon som aldrig
förr och visst fan ler hon lite större nu?
Visst det är inte lätt att leva singel livet jämt och få ligga som man vill (speciellt inte när folk ska ha så mycket åsikter)
men hur lätt är det att leva i långa fasta förhållanden då?

Ja visst jag älskar att ha ett förhållande, herre gud don't blame you guys that's in one.
Det måste väl endå vara det folk strävar efter? Att hitta sin soulmate.
Det är ju i förhållanden man prövar på alla möjliga roliga grejer i sängen.
Men det är att ha sex med en främling som kan ge den där extra kicken, som kanske gör att folk
vågar göra nått de aldrig gjort för?

Ett tips mina vänner är att skaffa en öppen sinnad sexpartner.
Då kommer ni le mycket större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0