Du behöver inte, I promise.

Röker du ? Det händer ju tyvärr, men bara slim annars få de va. 
Snusar du ? Absolut inte och de är jag i alla fall glad över!
Gör du frukosten själv ? Japp och jag tuggar själv också, förvånande va?
Har du suttit i rätten ? nop, Jag är oskyldig!!
Har du slagit ner någon ? Nej det skulle verkligen vara att ta i.
Har du pussat någon av samma kön ? I kisst a girl and I liked it! 
Har du varit på strippklubb ? Ja med tanke på att jag jobbat på en..så mer än en gång. 
Vad gör du när du blöder näsblod ? stoppar upp en tampong i näsan? Vem ställer en sån här fråga? och vad förväntar man sig för svar? 
När grät du senast ? Det kom en liten tår i morse faktiskt, när mitt ex skicka elaka sms, (ja har mens och är lite känslig, okey!?) 
Vem kan du prata om allt med ? Många personer faktiskt första namnet som dyker upp är faktiskt Malin.
Har du solglasögon ? Oj du vill inte veta hur många, töntigt många faktiskt.
Skriv en mening på engelska ? Sure, what do you want me to say? ehm I miss England and all my bloody fantasic friends over there! 

Vem pussade du senast ?
 Mitt 'Midnight snack ;) 
Vem kramade du senast ? Samma som ovan 
Vad är din högsta önskan just nu ? Att finna ro, slippa känna stressen och hettsen som bott i mig så långt ja kan minnas.
Vad heter den hårspray du använder? Tigi
Vem gillar du ? Kelly min systers hund, hon älskar mig för att ja gör en sån lätt grej som att klia hene på magen. 
Vilken färg har du på tröjan du har på dig ? eh..jag har ingen tröjja just nu slöar i sängen, (avslöjjad)
Har du string på dig just nu ? Nej det har jag inte och vem fan bryr sig igentligen? 
Känner du någon som heter Niklas ? Ja lillebror Edling.
Har du bärbar data ? Tänk för att det har jag i alla fall!
Är du blyg ? Nej det kan jag nog tyvärr inte på stå men jag är inte alltid lika framåt! 
Vad tänker du på just nu ? Vem fan de e så kommigt på dessa frågor? Och att jag inte borde käkat den där sista chokladbiten som fick mig att må lite illa. 


VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?

Mage,ben eller armar ? De där beror ju på! Armarna för de är ju de som håller om en, men en klar favorit hos mitt mdnight snack är ju magen. haha It's amazing! 
Bruna,blå eller gröna ögon ? Allt är ju jätte vackert, coolt om man har som in kompis luwis ett blått och ett brunt! 
Långt eller kort hår ? Beror ju på vad man passar i, men välvårdat tack!
Charmig eller rolig ? Fast är man charmig får man ju personen att le, eller? 
Röker eller snusar ? Måste man välja nått här? Klart man vill slippa undan kan ja känna...
Vad kollar du först in på det motsatta könet ? Hmm svår fråga, om han har råd att försörja mig? 
Seriöst? Hmm ja kollar in hans charm och om hans ögon har något att säga.. 
Hur stor betydelse har kläderna ? Allt!? Det är kläderna som gör mannen. (Ja är inte så fixerad)
Gillar du någon just nu från det motsatta könet ? Ja gillar är ett bra ord, jag gillar mycket och många i den här världen. 
Gillar någon annan dig just nu ? Det tror jag nog, eller jag vet faktiskt att så är fallet. 

HAR DU


Blivit kysst ? Ja vilken jävla tur jag har va!?
Stått på scen ? Det har jag ju faktiskt, låt oss hoppas att det var sista gången. 
Varit med om en bilolycka ? eh japp de har ja också, inget allvarligt bara ja som inte kan köra bil. 
Klättrat på berg ? Jo vars i Norge, det vill jag göra om!


ANTINGEN ELLER


Kallt eller varmt ? Varmt, VARMT!! Ja sa det först! 
Blått eller rött ? Fuck, den va svårare ja tar de två tillsammans och gör lila. 
Regn eller snö ? Snö såklart!
Ull eller bomull ? Ekologisk bomull.
Rosor eller tusensköna ?  Tusensköna är vadå sa du?
Vår eller höst ? Det här är lite konstigt för vi går en hel vinter och väntar på sommaren men endå väljer ja hösten.
Historia eller vetenskap ? Varför i helvette ska man välja något av dessa? Visste ni inte att tidningen Historia & vetenskap gör så att hör ihop med varandra man KAN inte sära på dem!
Matte eller engelska ? ENGELSKA.

ÖVRIGT

Svär du för mycket ?  Jag försöker låta bli. Fuck! As! (tänker på den söta bartender gubben i Bondocksaints)
Vilken låt lyssnar du på just nu ?  Damien Rice - 9 crimes, Hur fin som helst.
Hur är vädret just nu ? Det slutade precis regna. 
Vart skulle du vilja åka ? Usa! paris, barcelona, köpenhamn, Island, Afrika, tillbaka till London, Jorden runt helt enkelt.
Vill du ha barn ? Absolut, någon frivillig? 
Isf vad skulle dom heta ? Oj det vet man nog inte förns man ser det?  

SENASTE SOM DU

Träffade ? Min älskade mamma! 
Pratade i telefon med ? Trollkar ;) 
Sov tillsammans med ? Ja mitt midnight snack..såklart!

Kommentarer
Postat av: jelica

Köpenhamn är inte så himla upphetsande faktiskt, men kommer du hit så kan du ju alltid hälsa på mig :) // Angelica, former Väsbybo och best friend till Sussie

2008-09-01 @ 21:07:14
URL: http://jelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0