Why do I let him lead the way when it's my life?

Jag hade världens mysigaste kväll igår.
Vi åkte in till söder och gick på Thaimassage och det var det bästa.
Absolut det bästa som hänt mig på länge, så jävla skönt så jag dog.

Men sen brakade helvettet lös, denna morgon får jag en massa elaka sms å
ja pallar verkligen inte är så trött på att den lilla skiten ska bryta mig sönder och samman.
För det är percis vad han gör!
Varför låter jag han göra det, varför tar jag åt mig av skiten?
Jag är så irriterad nu att jag skulle vilja...*gahhhhh* göra illa någonting.
(Jag skulle aldrig göra illa någon, allvarligt i alla fall).

cp skit, jag önskar verkligen att någon hjälper honom,
för den här killen har problem.
Jag önskar verkligen att jag gjort saker och ting annorlunda,
men det enda jag tänker på är hur glad jag är som är här nu och inte där.

Det jag borde tänka på och inget annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0